Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz pytania dotyczące serwisu Webador, zawsze możesz zajrzeć do naszego centrum pomocy. Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami!

Jak możemy Ci pomóc?

Nie masz ochoty czekać i chcesz uzyskać odpowiedź od razu? Wyszukaj swoje pytanie poniżej i przejrzyj często zadawane pytania.

Tworzenie witryny internetowej

W edytorze znajdziesz wszystkie elementy potrzebne do tworzenia interesujących witryn.

Konfigurowanie poczty e-mail

Użytkownicy wersji Pro i Business, którzy skonfigurowali skrzynkę pocztową, mają wiele opcji wysyłania i odbierania wiadomości e-mail.

Sprzedaż produktów

Użytkownicy wersji Pro i Business mogą korzystać z funkcji sklepu internetowego, aby sprzedawać swoje produkty fizyczne lub cyfrowe.

Filmy wideo

Nasze przewodniki wideo to świetny sposób na szybkie rozpoczęcie pracy nad własną witryną!

Odwiedź centrum pomocy

Często zadawane pytania

Jakie są miesięczne koszty poszczególnych subskrypcji?

Ceny różnią się w zależności od pakietu. Za subskrypcję Webador Lite płacisz 25 zł miesięcznie, za Pro płacisz 45 zł miesięcznie, a za Business 90 zł miesięcznie. Przy rozliczeniu rocznym otrzymasz dodatkową zniżkę. Możesz również stworzyć u nas darmową witrynę internetową. Nie musisz za nią nic płacić.

Czy moja subskrypcja będzie odnawiana automatycznie?

Subskrypcje i domeny są odnawiane automatycznie. Sam decydujesz, czy Twój plan będzie odnawiany co miesiąc czy co rok.

Czy jestem związany stałą subskrypcją?

Możesz anulować subskrypcję Lite, Pro lub Business z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Subskrypcje rozliczane rocznie są zawsze odnawiane na rok, a subskrypcje rozliczane miesięcznie są odnawiane na jeden miesiąc. Po anulowaniu subskrypcji możemy natychmiast dostarczyć kod transferu dla Twojej nazwy domeny.

Jak mogę anulować?

Możesz anulować płatną subskrypcję, wysyłając nam wiadomość za pośrednictwem naszej strony kontaktowej. Pamiętaj, że anulowanie subskrypcji wymaga miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Czy potrzebuję wiedzy technicznej, aby zbudować witrynę internetową?

Nie, to nie jest konieczne! Ciężko pracujemy, aby tworzenie witryn internetowych było tak proste, jak to tylko możliwe i aby mógł to robić każdy.

Czy mogę założyć sklep internetowy?

Tak, możesz założyć sklep internetowy! Z planem Pro możesz wystawić do 10 produktów, podczas gdy plan Business pozwala na wystawienie nieograniczonej liczby produktów. Aby uzyskać więcej informacji, zajrzyj do naszego centrum pomocy.

Czy mogę utworzyć służbowy adres e-mail?

Użytkownicy z planem Pro lub Business mogą utworzyć skrzynkę pocztową. Plany Pro zawierają skrzynkę pocztową o pojemności 1 GB, podczas gdy plany Business zawierają skrzynkę pocztową XL z 10 GB przestrzeni dyskowej!

Nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie – co mam zrobić?

Zapewniamy bezpłatne wsparcie. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Zajrzyj do naszego centrum pomocy lub skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia.

Skontaktuj się z nami

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie w centrum pomocy? Wyślij nam wiadomość, a chętnie pomożemy:

Wyślij nam wiadomość e-mail

Media społecznościowe

Śledź nas w mediach społecznościowych: